Aquest és el Blog de tutoria de 3r d'ESO.
Aquí podem penjar les notícies, fotografies, sortides, xerrades,... i l'anirem completant durant el curs entre tots i totes.
Espero que hi hagi molta participació!

diumenge, 1 de novembre del 2015

Sigues feliç

4 comentaris:

  1. Haz todo aquello que sabes hacer bien: Cada persona és diferent. Tothom té alguna qualitat que se li dóna més bé que una altra. Per tant cal potenciar el que realment sabem fer més bé, sense deixar d'intentar superar-nos en la resta de coses.

    ResponElimina
  2. Haz todo aquello que sabes hacer bien: Cada persona és diferent. Tothom té alguna qualitat que se li dóna més bé que una altra. Per tant cal potenciar el que realment sabem fer més bé, sense deixar d'intentar superar-nos en la resta de coses.

    ResponElimina
  3. Hi ha moments bons i dolents.

    Quan passa una cosa dolenta te n'oblides de tot allò bo que ha succeït amb anterioritat. A la vida sempre hi ha moments bons i cal que els vivim més intensament i no ens hem de preocupar per les pors ni per tot allò que és inevitable.

    ResponElimina
  4. L'autor ha eliminat aquest comentari.

    ResponElimina