Aquest és el Blog de tutoria de 3r d'ESO.
Aquí podem penjar les notícies, fotografies, sortides, xerrades,... i l'anirem completant durant el curs entre tots i totes.
Espero que hi hagi molta participació!

dimecres, 10 de maig del 2017

Quan em proposo alguna cosa...

Resultat d'imatges de interessos professionals mafalda

Orientació i interessos professionals

Conèixer els teus interessos, capacitats, aptituds i la realitat del mercat laboral, és el primer pas per anar definint el teu projecte de vida i el teu futur professional.
Per anar construint aquest projecte personal i professional, és important que primer et coneguis a tu mateix. Et proposem un itinerari d’eines i recursos que t’ajudaran a prendre les decisions sobre les teves expectatives formatives, acadèmiques i professionals.


diumenge, 9 d’octubre del 2016

"Sé amable" - Sergi Vilar

La part del vídeo que m’ha agradat més és “Sé amable”. Ja que si ets amable amb  les altres persones, seràs amable amb tu mateix i seràs feliç. Fer un acte d’amabilitat costa molt poc, en canvi la satisfacció és molt gran. Si totes les persones fossin amables, no hi haurien tants problemes i tothom estaria millor, per tant sigues amable!!!




dijous, 6 d’octubre del 2016

"Céntrate en crear lo que deseas" - Clàudia Agustí


És una frase que m'ha fet pensar una bona estona, perquè la trobo molt important. Tothom diu que vol ser així, vol ser aixó, vol ser allò, però, ningú fa res per aconseguir-ho i no es d'aquesta manrera. Tothom ha de lluitar pels seus somnis, i si la gent vol arribar a ser com ells destitjen, necessiten centrar-se amb poder-ho fer real. Que després s'enenpenadiràn de no haver-ho fet. Sigues emprenador i crea, així aconseguiras tot el que destitjes.

"Tingues curiositat per tot el que t'envolta" - Ona Arpa

"TINGUES CURIOSITAT PER TOT EL QUE T'ENVOLTA"

-Que certa que és, sense curiositat, potser encara no hauriem descobert Amèrica, o potser no ens hauriem llegit aquell llibre que ens cridava l'atenció, des del fons de l'estanteria de la biblioteca, que avui en dia és el nostre preferit.
I és que, que hi fem nosaltres en aquest món sinó descobrir i ser curiosos, aventurar-nos a nous viatges, per a decobrir nous llocs, noves amistats, nous gustos...
Digueu-me ara vosaltres, si us podeu imaginar una vida sense curiositat,sense nous descobriments desencadenats per a persones curioses.
Que aborrit i monòton que seria tot, no creieu ??

Ona Arpa

''Compra flores'' -PATRICIA BARRETO

''COMPRA FLORES'' ...Oh, m'ha arribat al cor aquestes paraules, tant, que just avui m'he comprat flors i les he col·locat en un moble de casa meva!

Vale, no... deixem de banda la ximpleria que he dit al principi, el que realment m'ha agrada més del vídeo, ha sigut la frase ''Valora quíen eres en este momento''. La veritat és que jo encara tinc dubtes de com sóc, com també de vegades no em valoro i tinc pensaments negatius, no sempre, es clar, però estaria bé que comencés a estimar-me més, no només jo... si no tothom i aprengués el valors d'estar bé ser tu mateix i fer el que vols, no has de deixar-te influenciar pel que diuen els altres i el més important... és que et valori tal com ets, no ets perfecte, ni tu, ni el veí del costat que li tenen ganes fins i tot les iaies, o una miss model o jo... tots tenim el que és nostre i ens caracteritza per això. Si ningú ho accepta, no et preocupis, el qui ho ha de fer ets tu i només tu, no estàs sol encara que ho creguis...

Maria Codina Tuneu
"Estigueu units amb la teva família i amics"
Crec que el més important de tot a la vida es estar amb la gent que t'estima i que tu estimes. La família sempre està allà i es una part de tu i l'has de cuidar perquè només en tens una i prou. En canvi els amics son la família que tu mateix tries al llarg dels anys, aquesta família varia segons passa el temps i és molt important mantenir-la viva entre tots. Per mi la felicitat en l'amor sigui familiar, d'amistat o de parella es lo més important del món.


"Escolta música"
Què hi ha millor que la música? Al cap i a la fi ho es tot! I si no hi hagués la música... Les pel·lícules sense música no serien igual, ni el teatre... Quan et poses a la dutxa, vas en cotxe, fas exercici, les fires, una discoteca... Tot això amb un complet silenci que avorrit no? Per això la musica és a tot arreu per molt que no ho sembli. Es molt important i per sort a mi no hi ha res que em faci més feliç així que escoltar música aixeca alegries.
I com molt be deia un gran violinista: Estic segur que la bona música allarga la vida 
Yehudi Menuhin
Aquestes dues per mi son essencials per ser feliç!