És una frase que m'ha fet pensar una bona estona, perquè la trobo molt important. Tothom diu que vol ser així, vol ser aixó, vol ser allò, però, ningú fa res per aconseguir-ho i no es d'aquesta manrera. Tothom ha de lluitar pels seus somnis, i si la gent vol arribar a ser com ells destitjen, necessiten centrar-se amb poder-ho fer real. Que després s'enenpenadiràn de no haver-ho fet. Sigues emprenador i crea, així aconseguiras tot el que destitjes.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada