Aquest és el Blog de tutoria de 3r d'ESO.
Aquí podem penjar les notícies, fotografies, sortides, xerrades,... i l'anirem completant durant el curs entre tots i totes.
Espero que hi hagi molta participació!

dijous, 6 d’octubre del 2016

"Mímate un poco"- Laura Alemany

He escollit "mímate un poco", ja que anem tan estressats amb la feina d'escola, fent deures, estudiant, fent extraescolars, i no tenim temps per a nosaltres mateixos. I jo crec que hauriem de buscar almenys un moment petit de cada dia per mimar-nos una mica, així també ens sentiríem millor, podríem treballar millor, i tot ens sortiria millor. 




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada