Aquest és el Blog de tutoria de 3r d'ESO.
Aquí podem penjar les notícies, fotografies, sortides, xerrades,... i l'anirem completant durant el curs entre tots i totes.
Espero que hi hagi molta participació!

diumenge, 9 d’octubre del 2016

"Sé amable" - Sergi Vilar

La part del vídeo que m’ha agradat més és “Sé amable”. Ja que si ets amable amb  les altres persones, seràs amable amb tu mateix i seràs feliç. Fer un acte d’amabilitat costa molt poc, en canvi la satisfacció és molt gran. Si totes les persones fossin amables, no hi haurien tants problemes i tothom estaria millor, per tant sigues amable!!!




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada