La part del vídeo
que m’ha agradat més és “Sé amable”. Ja que si ets amable amb les altres persones, seràs amable amb tu
mateix i seràs feliç. Fer un acte d’amabilitat costa molt poc, en canvi la satisfacció
és molt gran. Si totes les persones fossin amables, no hi haurien tants problemes
i tothom estaria millor, per tant sigues amable!!!
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada