Aquest és el Blog de tutoria de 3r d'ESO.
Aquí podem penjar les notícies, fotografies, sortides, xerrades,... i l'anirem completant durant el curs entre tots i totes.
Espero que hi hagi molta participació!

dijous, 6 d’octubre del 2016


Maria Codina Tuneu
"Estigueu units amb la teva família i amics"
Crec que el més important de tot a la vida es estar amb la gent que t'estima i que tu estimes. La família sempre està allà i es una part de tu i l'has de cuidar perquè només en tens una i prou. En canvi els amics son la família que tu mateix tries al llarg dels anys, aquesta família varia segons passa el temps i és molt important mantenir-la viva entre tots. Per mi la felicitat en l'amor sigui familiar, d'amistat o de parella es lo més important del món.


"Escolta música"
Què hi ha millor que la música? Al cap i a la fi ho es tot! I si no hi hagués la música... Les pel·lícules sense música no serien igual, ni el teatre... Quan et poses a la dutxa, vas en cotxe, fas exercici, les fires, una discoteca... Tot això amb un complet silenci que avorrit no? Per això la musica és a tot arreu per molt que no ho sembli. Es molt important i per sort a mi no hi ha res que em faci més feliç així que escoltar música aixeca alegries.
I com molt be deia un gran violinista: Estic segur que la bona música allarga la vida 
Yehudi Menuhin
Aquestes dues per mi son essencials per ser feliç! 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada