Aquest és el Blog de tutoria de 3r d'ESO.
Aquí podem penjar les notícies, fotografies, sortides, xerrades,... i l'anirem completant durant el curs entre tots i totes.
Espero que hi hagi molta participació!

dimarts, 4 d’octubre del 2016

Ballar ~ Roser Bramon

A mi la part que m'ha agradat més del vídeo és aquesta. Tot i que molta gent cregui que ballar és una tonteria jo crec que no. Ballar ens fa sentir feliços i vius, quan balles és com si el teu cos estigues tot perfecte, també estaria relacionat en escoltar bona música però si escoltes música sense moure't no és el mateix que ballar. Ens proporciona molts espectes positius que estar-nos assentats no ens fan sentir; com per exemple, fem exercici, ens sentim bé, passem una estona "esbojarrada", ens moguem una mica... Bé, a mi és la que m'ha semblat més curiosa i interessant així que tothom a ballar!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada