"TINGUES CURIOSITAT PER TOT EL QUE T'ENVOLTA"
-Que certa que és, sense curiositat, potser encara no hauriem descobert Amèrica, o potser no ens hauriem llegit aquell llibre que ens cridava l'atenció, des del fons de l'estanteria de la biblioteca, que avui en dia és el nostre preferit.
I és que, que hi fem nosaltres en aquest món sinó descobrir i ser curiosos, aventurar-nos a nous viatges, per a decobrir nous llocs, noves amistats, nous gustos...
Digueu-me ara vosaltres, si us podeu imaginar una vida sense curiositat,sense nous descobriments desencadenats per a persones curioses.
Que aborrit i monòton que seria tot, no creieu ??
Ona Arpa
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada