Aquest és el Blog de tutoria de 3r d'ESO.
Aquí podem penjar les notícies, fotografies, sortides, xerrades,... i l'anirem completant durant el curs entre tots i totes.
Espero que hi hagi molta participació!

dijous, 6 d’octubre del 2016

"Tingues curiositat per tot el que t'envolta" - Ona Arpa

"TINGUES CURIOSITAT PER TOT EL QUE T'ENVOLTA"

-Que certa que és, sense curiositat, potser encara no hauriem descobert Amèrica, o potser no ens hauriem llegit aquell llibre que ens cridava l'atenció, des del fons de l'estanteria de la biblioteca, que avui en dia és el nostre preferit.
I és que, que hi fem nosaltres en aquest món sinó descobrir i ser curiosos, aventurar-nos a nous viatges, per a decobrir nous llocs, noves amistats, nous gustos...
Digueu-me ara vosaltres, si us podeu imaginar una vida sense curiositat,sense nous descobriments desencadenats per a persones curioses.
Que aborrit i monòton que seria tot, no creieu ??

Ona Arpa

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada