He escollit PROCURA DORMIR BIEN, perquè tot el dia estem estressats, i no parem ni descansem. Però quan és l'hora d'anar al llit, ens relaxem molt i pensem en que no hem de fer res més en 8 o 9 hores. I jo crec que es l'hora en que estem més feliços. També perquè si hem descansat bé, l'endemà ens sentim millor tot i que ens esperi un llarg dia per davant.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada