Aquest és el Blog de tutoria de 3r d'ESO.
Aquí podem penjar les notícies, fotografies, sortides, xerrades,... i l'anirem completant durant el curs entre tots i totes.
Espero que hi hagi molta participació!

dijous, 6 d’octubre del 2016

PROCURA DORMIR BIEN - PERE JOAN MASÓ

He escollit PROCURA DORMIR BIEN, perquè tot el dia estem estressats, i no parem ni descansem. Però quan és l'hora d'anar al llit, ens relaxem molt i pensem en que no hem de fer res més en 8 o 9 hores. I jo crec que es l'hora en que estem més feliços. També perquè si hem descansat bé, l'endemà ens sentim millor tot i que ens esperi un llarg dia per davant.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada