" No te compares con los demás " - Irina Andrade
Tot i que la majoria de la gent no ho fem, crec que una de les coses més essencials en aquesta vida per a ser feliç és no comparar-nos amb la societat que ens envolta. Des de la meva opinió, aquest és un dels pitjors errors que cometem els humans. Costa molt controlar-ho perquè sempre ens fixarem en el nostre entorn, sempre voldrem el que tenen els altres, i així mai aconseguirem la felicitat. Sigues tu mateix i viu el moment, no et comparis amb ningú i pensa que tu ets únic, irrepetible i que vals més que ningú. Pensa en totes les qualitats que tens i no en les que no tens, pensa en tot el que tens enlloc del que no tens, pensa amb la teva família i amics i valora-la, que ja et dic jo, que com ells no hi ha ningú. Moltes vegades no en som conscients ( o si ), però els humans som així, ho volem tot i més. Crec que és el moment de començar a pensar en nosaltres i així descobrirem coses que no ens n' havíem adonat i que segurament ens faran més feliços que tot el que desitgem.

Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada