Tutoria 3r ESO
Aquest és el Blog de tutoria de 3r d'ESO.
Aquí podem penjar les notícies,
fotografies
, sortides, xerrades,... i l'anirem completant durant el curs entre tots i totes.
Espero que hi hagi molta participació!
dijous, 6 d’octubre del 2016
enfrontar-se a la por-ASISH FIGUERAS
He pensat la frase "enfrontar-se a la por" perquè quan t' enfrontes aprens i també et sens bé amb tu mateix per això es millor afrontar.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada
Entrada més recent
Entrada més antiga
Inici
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada