Aquest és el Blog de tutoria de 3r d'ESO.
Aquí podem penjar les notícies, fotografies, sortides, xerrades,... i l'anirem completant durant el curs entre tots i totes.
Espero que hi hagi molta participació!

dimecres, 5 d’octubre del 2016

ESCOLTA MÚSICA - Aina Alsina

Escoltar música, una cosa esencial per ser feliç. Crec que escoltar música és una de les petites coses amb la que pots disfrutar, desconectar, ser feliç i amb la que et trobes a tu mateix i deixes de pensar en les coses dolentes per pensar en les bones. Escoltar música, una cosa tan simple que et pot fer posar els pèls de punta en uns segons i fer-te aixecar de la cadira, ballar, cantar. Et pot fer sentir coses diferents i que et fan feliç durant aquell instant. Treballant, per carrer, entrenant, amb cotxe, a la dutxa en qualsevol moment pots escoltar música, en qualsevol moment desconecta, i solament disfruta i viu el moment. Qui és que ha posat música ha entrat a la dutxa i ha començat a cantar com un boig? Un moment en el que ets feliç. La felicitat són petits moments en els que, o amb companyia o sols estem contents volem parar al temps i quedar-nos en aquell moment per sempre, disfuta'ls. En la música tots els sentiments tornen al seu estat pur i el món no és sinó música feta realitat. - Arthur Schopenhauer-.

Aina Alsina.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada