Aquest és el Blog de tutoria de 3r d'ESO.
Aquí podem penjar les notícies, fotografies, sortides, xerrades,... i l'anirem completant durant el curs entre tots i totes.
Espero que hi hagi molta participació!

dijous, 6 d’octubre del 2016

VIDEO BE HAPPY





Jo personalment he triat la frase "Enfrentate a tus miedos" perquè penso que es molt important no reprimir-se a lo que no coneixem o ens fa por enfrenar.
Penso que si ningú s' enfrentes a lo que li tingues por o desconegues, no ahuriem evolucionat com ha societat ja que si ens remontem cap ha fa uns segles hi havia l' esclavitut, si no hi haguessin hagut revoltes encara continuaría igual, sense marxar ha estats units, aqui ha Epaña, quan hi havia Franco, quan va morir si ningú hagues fet res i no s' hagues implantat la democrècia avui en dia continuariem en una dictadura molt possiblement.
Per aquesta variada llista de raons,(tot i que en tinc moltes més lo que pasa es que sino el comentari quedaria massa llarg i aborrit.) he triat aquesta frase.
                                                                                                                  Martí Sánchez

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada