Podría dir que ajudar crea una gran satisfacció personal.
Ajudar em crea un sentiment difícil de descriure, efímer de vegades, però que em genera felicitat constantment. Quan faig una cosa que em surt del cor, me n'adono que és el millor que puc fer en aquests casos. A part de que faig sentir bé a l'altra persona, jo també em sento bé.
No ajudis per obligació ni per rebre res a canvi. Ajuda perquè tothom necesita i li agrada sentir-se escoltat, estimat i ajudat. Si esperes que ho fácin per a tu, aquest moment mai arribarà!
Laia Jaén.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada