MÍRALO TODO DESDE OTRA PERSPECTIVA - GUILLEM ESTARRIOLA -.
Crec que tot ens ho hem de mirar des de una altra perspectiva. Nosaltres estem acostomats a quan ens passa una cosa, encara que sigui una tonteria, a veure'n la pitjor part. En aquells moments el millor es pot fer és buscar-ne la part positiva i saber que sempre hi haurà algun avantatge.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada