Aquest és el Blog de tutoria de 3r d'ESO.
Aquí podem penjar les notícies, fotografies, sortides, xerrades,... i l'anirem completant durant el curs entre tots i totes.
Espero que hi hagi molta participació!

dijous, 6 d’octubre del 2016

MÍRALO TODO DESDE OTRA PERSPECTIVA - GUILLEM ESTARRIOLA -.

Crec que tot ens ho hem de mirar des de una altra perspectiva. Nosaltres estem acostomats a quan ens passa una cosa, encara que sigui una tonteria, a veure'n la pitjor part. En aquells moments el millor es pot fer és buscar-ne la part positiva i saber que sempre hi haurà algun avantatge.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada