Aquest és el Blog de tutoria de 3r d'ESO.
Aquí podem penjar les notícies, fotografies, sortides, xerrades,... i l'anirem completant durant el curs entre tots i totes.
Espero que hi hagi molta participació!

dijous, 6 d’octubre del 2016

SEGEIX EL TEU INSTINT - ALEIX GUILANA

He escollit segueix el teu instint perquè moltes vegades no fem servir el nostre instint, i aquest, té moltes probabilitats de ser la solució. A més, la vida cada cop s'allarga més i, si no tens a ningú amb qui compartir-la, quin avorriment! A vegades, condicionat per altres factors, no segueixes el teu instint i no acabas fent o dient el que tu voldries. T'has de lliberar i dir la teva, perquè una opinió, per mi, no és mai ni bona ni dolenta, és només una opinió. Per totes aquestes raons, he triat Segueix el Teu Instint.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada