Aquest és el Blog de tutoria de 3r d'ESO.
Aquí podem penjar les notícies, fotografies, sortides, xerrades,... i l'anirem completant durant el curs entre tots i totes.
Espero que hi hagi molta participació!
dijous, 6 d’octubre del 2016
SEGEIX EL TEU INSTINT - ALEIX GUILANA
He escollit segueix el teu instint perquè moltes vegades no fem servir el nostre instint, i aquest, té moltes probabilitats de ser la solució. A més, la vida cada cop s'allarga més i, si no tens a ningú amb qui compartir-la, quin avorriment! A vegades, condicionat per altres factors, no segueixes el teu instint i no acabas fent o dient el que tu voldries. T'has de lliberar i dir la teva, perquè una opinió, per mi, no és mai ni bona ni dolenta, és només una opinió. Per totes aquestes raons, he triat Segueix el Teu Instint.
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada