Aquest és el Blog de tutoria de 3r d'ESO.
Aquí podem penjar les notícies, fotografies, sortides, xerrades,... i l'anirem completant durant el curs entre tots i totes.
Espero que hi hagi molta participació!
dimarts, 4 d’octubre del 2016
"Viu el moment" - Carla Félez
"Vive el momento" - Viu el moment..... Des del meu punt de vista, aquesta és una frase que tots hauríem de tenir present cada dia. Tot i que en certa part, es pot estar en desacord amb la frase, i com jo mateixa penso, crec que és imprescindible tenir objectius i somnis per "mantenir-nos vius", podria arribar a ser més important viure el moment.
No podem estar reflexionant tot el dia sobre els fets que ja han passat, i és que, n'estiguem o no satisfets, no podrem canviar. Tampoc crec oportú pensar tot el dia en el que succeirà ja que, no podem preveure el que pot passar en un futur i d'un moment a l'altre tots els plans que teníem previstos poden canviar completament. Com a opinió pròpia, crec que és important disfrutar i gaudir els petits moments de felicitat al màxim, ja que en certa manera, són aquests instants els que ningú ens pot treure. Aprofita els moments presents.
Així doncs, com deia Jonathan Larson en una de les seves grans obres:
"No day but today".
- Carla Félez -
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada