Aquest és el Blog de tutoria de 3r d'ESO.
Aquí podem penjar les notícies, fotografies, sortides, xerrades,... i l'anirem completant durant el curs entre tots i totes.
Espero que hi hagi molta participació!

dilluns, 3 d’octubre del 2016

ENFRÉNTATE A TUS MIEDOS - Alba Garcia

"Enfréntate a tus miedos" Quan les persones diem "tinc por de....." ens referim que allò que ens ha passat o que hem vist agraïriem no veure-ho una altra vegada. Però si aquell fet realment no et fa por, sinó que perque en aquella persona, amic, familiar li fa por a tu també t'en fa és perquè no gosem provar si realment li podem dir por. Jo crec que quan tu tens por a qualsevol cosa, fet, t'hi has d'enfrontar i superar que allò no et faci por. Així pots saber que hi ha moltes coses que tu dius em fan por però en el fons no te'n fan. Quan per exemple veus que un amic es tira d'un trampolí de 3-5 metres i tu dius "tinc por" és perquè és el primer que et surt, potser el que et fa és impressió. Però fins que no ho proves no pots dir que et fa por. Ara el que toca és superar totes aquelles "pors" que dius que tens però no saps si és por.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada