''COMPRA FLORES'' ...Oh, m'ha arribat al cor aquestes paraules, tant, que just avui m'he comprat flors i les he col·locat en un moble de casa meva!
Vale, no... deixem de banda la ximpleria que he dit al principi, el que realment m'ha agrada més del vídeo, ha sigut la frase ''Valora quíen eres en este momento''. La veritat és que jo encara tinc dubtes de com sóc, com també de vegades no em valoro i tinc pensaments negatius, no sempre, es clar, però estaria bé que comencés a estimar-me més, no només jo... si no tothom i aprengués el valors
d'estar bé ser tu mateix i fer el que vols, no has de deixar-te
influenciar pel que diuen els altres i el més important... és que et
valori tal com ets, no ets perfecte, ni tu, ni el veí del costat que li
tenen ganes fins i tot les iaies, o una miss model o jo... tots tenim el
que és nostre i ens caracteritza per això. Si ningú ho accepta, no et
preocupis, el qui ho ha de fer ets tu i només tu, no estàs sol encara
que ho creguis...
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada