Aquest és el Blog de tutoria de 3r d'ESO.
Aquí podem penjar les notícies, fotografies, sortides, xerrades,... i l'anirem completant durant el curs entre tots i totes.
Espero que hi hagi molta participació!

dijous, 6 d’octubre del 2016

''Compra flores'' -PATRICIA BARRETO

''COMPRA FLORES'' ...Oh, m'ha arribat al cor aquestes paraules, tant, que just avui m'he comprat flors i les he col·locat en un moble de casa meva!

Vale, no... deixem de banda la ximpleria que he dit al principi, el que realment m'ha agrada més del vídeo, ha sigut la frase ''Valora quíen eres en este momento''. La veritat és que jo encara tinc dubtes de com sóc, com també de vegades no em valoro i tinc pensaments negatius, no sempre, es clar, però estaria bé que comencés a estimar-me més, no només jo... si no tothom i aprengués el valors d'estar bé ser tu mateix i fer el que vols, no has de deixar-te influenciar pel que diuen els altres i el més important... és que et valori tal com ets, no ets perfecte, ni tu, ni el veí del costat que li tenen ganes fins i tot les iaies, o una miss model o jo... tots tenim el que és nostre i ens caracteritza per això. Si ningú ho accepta, no et preocupis, el qui ho ha de fer ets tu i només tu, no estàs sol encara que ho creguis...

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada