Jo crec que per ser feliç, cal creure en tu,
creure en totes les coses que fas, en les teves idees i en el que penses.
Perquè per que els altres creguin en
nosaltres primer cal que nosaltres mateixos creiem en nosaltres, perquè si no
creus en tu, ningú ho farà en el teu lloc.
Jana Díaz Sala

Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada