Aquest és el Blog de tutoria de 3r d'ESO.
Aquí podem penjar les notícies, fotografies, sortides, xerrades,... i l'anirem completant durant el curs entre tots i totes.
Espero que hi hagi molta participació!
dijous, 6 d’octubre del 2016
marca't objectius - POL VIÑOLAS ROIG
És important marcar-te objectius perquè així, cada dia que passa intentes estar-hi més a prop, i cada dia t'esforces més per aconseguir el que t'has proposat. A mi em va bé marcarme'ls perquè així m'esforço cada dia per apropar-mi més i així em puja l'autoestima i veig que hi estic més a prop.
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada