Aquest és el Blog de tutoria de 3r d'ESO.
Aquí podem penjar les notícies, fotografies, sortides, xerrades,... i l'anirem completant durant el curs entre tots i totes.
Espero que hi hagi molta participació!
dimecres, 5 d’octubre del 2016
Marcat objectius > Pol Pagès
"Marcate objetivos". Jo he triat aquesta part del video perquè crec que si no et marques objectius i/o metes per complir al llarg de l'etapa escolar, la joventut o la vida, hauràs malgastat aquell temps. En canvi, si tens alguna cosa perquè lluitar apendràs a ser pacient per obtenir una cosa, apendràs a ser constant i a refer els errors per poder aconseguir la meta que t'has proposat. A més si et marques una meta o uns objectius, podràs saber que els pots complir i et proposaràs coses més difícils i aixó et satisferà.
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)
AYUDA A LOS DEMAS – Uriel Ullastres
ResponEliminaJo he triat aquesta part del vido perque jo quan ajudo algú a fer algo ho li donc anims etc… Jo em sento be amb mi mateix. En canvi si tu veus que si una persona li costa fe algo o alguna cosa i passes de llarg no ets sents tan bé com ajudant’lo
Jo he triat ACEPTA QUE LA VIDA TIENE MOMENTOS BUENOS Y MALOS, ja que trobo que es la veritat. Sempre hi ha moments a la vida que et fan sentir bé i moments que no et fan sentir bé. Crec que moltes vegades aprens moltes coses dels moments difícils i et fan madurar.
ResponElimina